Wednesday, September 12, 2012

taraaaa :)

assalammualaikum :)

sudah lama tidak menaip..ha ha aha pelik pula bila taip bahasa baku owh no bukan bahasa baku tapi tulisan baku ;)

sekarang dah masuk sem 3 alhamdulillah :) macam-macam benda akan jumpe...banyak benda yang aku belajar dari sem 1 sampailah sekarang sem 3.. dari persahabatan, musuh, senior, junior dan macam-macam lagi.

 

first, persahabatan... kat sini ak dapat jumpa pelbagai bentuk ragam manusia kenapa orang boleh jadi baik tiba-tiba dan kenapa orang boleh jadi sombong tiba2, dan jahat tiba2, kenapa orang pentingkan diri..kat sini juga ak belajar macamana nak jadi lebih kuat dengan pelbagai benda yang aku terpaksa tempuhi sehari-hari (wah memang skema gila ayat aku..ha ha ha )

second, nak kata musuh bukan jugak musuh sebab aku rasa semua orang yang aku kenali setakat ini adalah kawan ak walaupun hati aku bengang gila aku tidak akan benci kawan aku jauh sekali anggap sebagai musuh. so kepada semua kawan aku yang dihormati korang jangan risau sebab aku insyaAllah tidak akan memusuhi sesiapa walaupun ak bengang dengan korang ha ha ha. 

third senior plak... ha ha ha .. sekarang aku baru kenal rapat dengan beberapa orang senior .. teruk kan ha ha padahal dah masuk sem3 baru nak kenal ;) ( takpe la kan sukurang2nya aku kenal gak dari tak kenal kn ha ha ha ) buat sekarang ni senior aku sumenya baik2 dan sporting ha ha ni bagi yang ak kenal je yang aku tak kenal aku tak tau la dyeowang macam mana kan 

 

ok lastly pasal junior, sem ni baru la aku dapat junior ... ha ha yang bestnya aku tak pernah pun nampak junior lagi ... nasib lah korang kalau aku tak kenal korang ye..harap maaf.. ha ha aha

 

so conclusion nya banyak benda yang aku belajar ... ha aha 

    


No comments:

Post a Comment